stichting transformatie logo

On Tour

Wij als Stichting Transformatie, hebben als doel mensen terug te brengen naar zichzelf. Wij gaan On Tour door heel Nederland, Belgie en waar het universum ons brengt om meer mensen te bereiken. Daarvoor zijn wij op zoek naar locaties en naar de mensen die bij zichzelf willen komen. Heeft u een locatie en/of weet u een groep mensen bij elkaar te brengen, die willen deelnemen aan zo’n helingmiddag of -avond?

Wij komen graag naar u toe met een geheel verzorgde helingmiddag of -avond.

De middag of avond zal gestart worden met koffie en thee, en wordt gevolgd door een meditatie/lichtreis, als voorbereiding op de heling. Na een korte pauze zal er gestart worden met een helingscirkel en dan zal iedereen een persoonlijke heling ontvangen. Na de heling is er mogelijkheid tot het stellen van vragen, ervaringen te delen of rustig bij te komen of na te genieten van de heling.

De middag of avond heeft ongeveer een duur van 2 á 3 uur.

Het enige wat wij vragen is een vrijwillige bijdrage om iedereen de mogelijkheid te geven om geheeld te worden.

Dat ieders licht vrij mag gaan schijnen en onze onvoorwaardelijke liefde weer mag gaan stromen.

Kijk in onze agenda voor de data van de volgende On Tour.
Voor vragen over de On Tours of voor aanmelding neem contact met ons op via het Contact formulier.

*De On Tours kunnen, in overleg, eventueel gecombineerd worden met andere activiteiten, die aansluiten bij de energie.*